Hoe kan ik mijn kind aanmelden?
U kunt uw kind aanmelden door een afspraak te plannen met Marije Ceelen bouwleider onderbouw of bij Jasper Zandvliet indien uw aanname Omnio betreft.

Hoe vraag ik extra verlof aan?
U kunt voor bepaalde bijzondere omstandigheden extra verlof aanvragen, in de schoolgids staat beschreven welke omstandigheden dit zijn.
Het benodigde aanvraagformulier kunt u downloaden onder het kopje formulieren.

Kan ik het schoolnieuws ook digitaal krijgen?
Ja, de Karreflits wordt digitaal verstrekt. Sterker nog, voor informatie over de groepen en de activiteiten kunt u bij de desbetreffende leerkracht een code aanvragen voor ‘Klasbord”.

Aanmelden of afmelden digitaal schoolnieuws kan middels een mail naar ict@bs-karregat.nl.

Wanneer verschijnt het schoolnieuws?
  De Karreflits verschijnt één keer per maand.

Wat is HVO?
HVO staat voor humanistisch vormingsonderwijs. Besturen van openbare scholen in zijn bij wet verplicht wanneer ouders hierom verzoeken, humanistich en godsdienstig vormingsonderwijs kosteloos te laten verzorgen. Het schoolbestuur is “gastheer” en heeft geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze lessen.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de HVO website.